Translate

piątek, 14 marca 2014

Jak to się wszystko zaczęło?

Oto pytanie na dziś!! A odpowiedź będzie wyczerpująca. 

Sam pomysł na historie narodził się tak ok. Stycznia rok temu. Miałam już zarys w głowie jednak nadal nie wiedziałam jak nazwać moich bohaterów i jakie dokładnie będą mieć charaktery. Pomogła mi w tym dwójka moich przyjaciół, Ola i Jasiek. Kiedy już miałam zacząć pisać musieliśmy ustalić imiona. Czemu akurat takie? Każde z nas miało wybrać swoje ulubione. I tak ja stałam się Jagodą, Ola Weroniką, a Jasiek Marcinem.Potem ustaliliśmy że muszą być jakieś romanse ;) . No i wiadomo jak to się potoczyło. Chociaż w oryginale Marcin miał być z Toothianną to tuż przed napisaniem sceny w której miało się to zacząć moja wyobraźnia zmieniła bieg. W ogóle na początku Pitch miał być zły a jego córka miała być kolejną moją postacią. Jak widać wszystko zaczęło się od jednego filmu. :D

P.S. Jak ktoś ma jeszcze jakieś dodatkowe pytania proszę pytać w komentarzach :D

3 komentarze:

  1. A czy wg będzie jeszcze jakaś dalsza część tego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie. To jest już ostateczny koniec jednak jeśli ktoś chciałby się podjąć na własne rękę jego kontynuacji to chętnie sb o ty poczytam :D . Oczywiście najpierw prosiłabym o informacje.

      Usuń
  2. Jeee wreszcie się o to wszystko dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń