Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zapowiedź

Z powodu mojej bezsenności wczoraj napisałam dwa ostatnie rozdziały + epilog. Oto zapowiedź tego o czym będą. Nie są to raczej spoilery. Mianowicie:
  • Dowiemy się co dokładnie stało się z Catherine i Marciem.
  • Marcin zabłyśnie intelektem.
  • Poznamy córkę Pitcha.
  • Ckliwe wyznania miłosne.
  • Dowiemy się kim jest Totie, a także
  • kto porwał córkę Pitcha.
  • Wielki plan Marcina.
  • Nowy Strażnik.
  • Ślub.
  • Koniec historii.
Mam nadzieję że was zaciekawiłam :D

5 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś. Już nie mogę się doczekać.
    Pozdrówka!
    RosePs

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdziały i epilog są już u Naruko , tak więc jutro lub pojutrze pojawi się rozdział 18. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie moge sie doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już umieram z ciekawości!
    Pozdrawiam nowa czytelniczka ~Shelia Black~

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam jeszcze, że sama tematyka jest bardzo ciekawa.
    Najbardziej chce mi się śmiać kiedy czytam sceny Zająca i Weroniki.
    Po prostu niesamowite jaki miałaś pomysł!
    Baaardzo podobają mi się wspomnienia Catherine i to jak piszesz o uczuciach np. Widziała w jego oczach smutek i ból. Zresztą nie było się, czemu dziwić. Jagoda jednak dobrze wiedziała, że to nie była wina Strażników. To wszystko przez kłamstwa, manipulacje i bezpodstawną nienawiść.
    Przyznam, że czasem zdarzają się błędy, ale to nic wielkiego.
    Najważniejsze żeby każdy czytający wiedział o co chodzi w opowiadaniu. Trochę mnie załamało, że to Jagoda będzie potomkiem Pitcha... Myslałam, że wymyślisz jakąś inną osobę, ale to twój wybór. Szczerze mówiąc (pisząc ;D) to trochę ta inforamacja wzbudziła we mnie zaskoczenie: -Pitch widzisz to znamię?- spytała lekko spanikowana Jagoda.
    -Tak to znamię rodowe mojej rodziny. A, że jestem ostatnim z rodu tylko Jessica i ja takie mamy. A czemu pytasz?
    -Bo ja je mam.- mówiąc to pokazała im swoje ramie, na którym widniało identyczne znamię.
    Mimo to opowiadanie ma ciekawy ( powtarzam się, to fakt ) wątek i na pewno będę czytać, a moje komentarze będą tak długie, że przeczytanie ich zajmie ci więcej niż pisanie rozdziału! ;D
    Oczywiście żartuje, bez przesady! ;)

    OdpowiedzUsuń